MEGOLDÁS VAGYUNK AZ
ELEKTROMOS AUTÓTÖLTÉSBEN

Elektromos autótöltőkkel egy fenntarthatóbb jövőért.

Magánszemélyeknek

Otthoni töltő telepítés.

Cégeknek

Töltő telepítés vállalkozásoknak.

Garancia

Hivatásunkat körültekintően végezzük, amihez nevünket, garanciánkat adjuk.

Megtérülő befektetés az elektromos autózás

– Gazdaságosabb más üzemanyagokhoz képest

– Környezettudatosabb megoldás

– Otthoni erőforrásokkal is táplálhatjuk (például napelemmel)

Elektromos autótöltő állomások minőségi megvalósítása

– Profi csapat

– Gördülékeny együttműködés

HOGY DOLGOZUNK?

Megvalósítás menete

Ajánlatkérés

1. lépés

Igényfelmérés, indikatív ajánlat

2. lépés

Helyszíni felmérés

3. lépés

Végleges ajánlat

4. lépés

Szerződéskötés

5. lépés

Kivitelezés, beüzemelés

6. lépés

HOGY DOLGOZUNK?

Megvalósítás menete

Ajánlatkérés

1. lépés

Igényfelmérés, indikatív ajánlat

2. lépés

Helyszíni felmérés

3. lépés

Végleges ajánlat

4. lépés

Szerződéskötés

5. lépés

Kivitelezés, beüzemelés

6. lépés

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Autótöltős Információk tömören

Hogyan működik az elektromos autók töltése?

Alapvetően két féle áramforrásról lehet tölteni az elektromos autókat. Váltakozóáramú (AC) és egyenáramú (DC) áramforrásról. Az autó típusa és csatlakozási lehetőségei, valamint a hálózati lehetőségek szablyák meg, hogy melyiket használhatjuk.

Az autók maximális töltési teljesítményét általában fedélzeti számítógépük, gyártási specifikációik határozzák meg. Ezért is fontos a hozzáértő átgondolt szabvány kivitelezés autótöltő telepítéskor.

Töltési teljesítmény

A töltési teljesítmény az az energiamennyiség, amely óránként az akkumulátorba bevihető.

Három tényező határozza meg:

  • elektromos hálózathoz való csatlakozás teljesítménye
  • autótöltő teljesítménye
  • autó beépített töltője (fedélzeti számítógép)

A leggyengébb láncszem adja meg a töltési teljesítményt. A fenti esetben 5,75 KW/h a hálózati teljesítmény lesz a szűk keresztmetszet.

AC váltakozó áram:

Egyfázisú változatok

Háromfázisú változatok

3,7 kW / 1×16 A-es

11 kW / 3×16 A-es

5,7 kW/ 1×25 A-es

17 kW / 3×25 A-es

7,4 kW / 1×32 A-es

22 kW / 3×32 A-es változatban kapható

DC egyenáram:

Jellemzően 40 kW/h töltési sebesség feletti, amit már villámtöltés kategóriába sorolhatunk, hiszen akár 30 perc is elegendő lehet a maximális energiamennyiség felvételére. Azt viszont nem szabad elfelejtenünk, hogy meghatározó az akkumulátor mérete, felvevő képessége.

Otthon ritkán kerül kiépítésre gyorstöltő (Kérje egyedi árajánlatunkat).

Töltési módok

Mode1 töltés: háztartási dugalj használatával, beépített védelem nélkül töltesz. Nem jellemző és nem is annyira ajánlott megoldás és igen lassú töltést biztosít.

Mode2 töltés: háztartási dugalj használatával, a töltőkábelbe szerelt elektronikus vezérlőeszköz, ICCB (In-Cabel-Controll-Box) is szerepet kap. Nem lesz éppen gyors töltés (2,3-3,5 kW), hiszen a teljes töltöttség eléréséhez autótípustól függően 8-12 óra is kellhet.

Mode3 töltés: az úgynevezett normál töltés. Töltőberendezés használatával történik a váltóáramú (AC) töltés, a mode2 többszöröse is lehet, 7,4 – 22 kW.  Közterületeken találkozhatunk velük és ilyenek a fali töltők, amik a 220 V-os váltóáramot használják az autó töltésére. A töltés sebessége az autó fedélzeti töltőjétől is függ, így akár másfél óra alatt is elérhető a teljes töltöttségi szint. A 22 kW-os töltés esetében már használhatjuk a gyorstöltő kifejezést.

Mode4 töltés: Egyenáramú (DC) töltéssel lehetséges. A töltési sebesség 40 kW feletti, amit már villámtöltés kategóriába sorolhatunk, akár 30 perc is elegendő lehet a maximális töltöttségiszint elérésére.

 

Csatlakozások elektromos autókhoz

Hálózati dugalj:

szabványosan kialakított háztartási aljzaton keresztül Mode 2-es töltőkábellel max. 3,7 kW-al (230 V, 16 A) töltheti elektromos autóját, abban az esetben, ha a dugaljhoz érkező vezeték minimális keresztmetszete 3×2,5mm2. Megszakítás nélkül érkezik a C16-os kismegszakítótól a dugaljig. Valamint a rendszer el van látva minimum „A” típusú áramvédő kapcsolóval.

 

CEE csatlakozó dugó:

Egyfázisú (kék színű) az úgynevezett kempingcsatlakozó legfeljebb. 7,4 kW (230 V, 32 A) töltőteljesítménnyel.

Háromfázisú (piros színű) ipari aljzatokhoz. Kisméretű ipari dugó (CEE 16) 11 kW (400 V, 16 A) teljesítménnyel képes tölteni. Nagy ipari csatlakozó (CEE 32) lehetővé teszi akár 22 kW (400 V, 32 A) teljesítménnyel képes tölteni.

 

Type 1 csatlakozó:

A Type 1 típusú csatlakozó egy fázison maximum 7,4 kW (230 V, 32 A) teljesítménnyel képes tölteni. Ha a szabvány feltételek adottak. A szabványt elsősorban az ázsiai régióból származó autómodellekben alkalmazzák, ezért Európában kevés Type 1-es nyilvános töltőállomás található.

 

Type 2 csatlakozó:

Type 2-es csatlakozó már európai szabvány. Maximális töltési sebesség 7,4- 22 kW között teljesít. A legtöbb nyilvános töltőállomás Type2-es (töltő oldali) bemeneti aljzattal van felszerelve. Az összes 3 fázisú Mode 3 utcai gyorstöltőkábel Type 2-es csatlakozóval van ellátva. A töltőállomásokon található összes Mode 3 típusú töltőkábel rendelkezik úgynevezett Mennekes /Type2 -es típusú csatlakozóval.

 

Kombinált töltők (Combo Charging System, vagy CCS):

Az egyenáramú (DC) töltéshez, a járművekbe speciális csatlakozókat építenek be a gyártók. Sok esetben ez egy külön csatlakozó aljzat az autón. A CCS csatlakozó a Type 2-es csatlakozó továbbfejlesztett változata. Az új fejlesztéseknek köszönhetően, további két áramellátási érintkezővel rendelkezik a gyors töltés céljából, és támogatja az AC és DC töltési teljesítményt 170 kW-ig. A gyakorlatban ez az érték az érték 50 kW körül van.

 

CHAdeMO:

CHAdeMO töltő (japán szabványból átvett, japán elnevezéséből: O cha demo ikaga desuka – „Kér egy kis teát?”). Ezt a töltési szabványt Japán fejlesztés. 50 kW-ig képes tölteni a megfelelő nyilvános töltőállomásokon. A következő gyártók kínálnak elektromos autókat, amelyek kompatibilisek a CHAdeMO csatlakozóval: BD Otomotive, Citroën, Honda, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Subaru, Tesla (adapterrel) és Toyota.

 

Tesla Supercharger:

A Tesla a Type2-es típusú Mennekes csatlakozó módosított változatát használja, az általa kiépített Supercharger töltőállomásokon. 72 kW hálózati töltés tesz lehetővé, hogy a Model S  mindössze 30 perc alatt 80%-ig feltöltődön. A Tesla ezt a hálózatot ingyen biztosítja ügyfeleinek. A mai napig nincs lehetőség más gyártmányú autókat tölteni Tesla szupertöltővel.

Rendelkezésre álló hálózati kapacitás: Többek között a fázisok száma, a rendelkezésre álló töltésre felszabadítható teljesítmény.

Töltő típusa: 1 fázisú, 3 fázisú. Töltési teljesítmény KW/h-ban megadva,

Töltőkábel típusa: a különböző típusú töltőkábelek közé tartozik a Type 1, Type 2 és a CHAdeMO, amelyek mindegyike különböző sebességgel tölt.

Tölteni kívánt járművek száma: ez inkább a közhasználatú elektromos töltőket érinti, mint a háztartási töltőket. Ha az elektromos járművek és a töltők összesített maximális töltési teljesítménye meghaladja a töltőállomás által leadott maximális teljesítményt, az befolyásolja a töltési sebességet.

Elektromos járművek akkumulátorának töltöttségi szintje: ha egy elektromos autó akkumulátora 20% alatt van vagy 80% felett, a töltési sebesség fele akkora lehet, mint általában. Ez az elektromos járművek gyártóinak beépített funkciója, amely optimalizálja az akkumulátor élettartamát és megakadályozza a túltöltést.

Napszak: inkább az otthoni töltőket érinti. Az elektromos autó csúcsidőben történő töltése lassabb töltést eredményez, mivel több energiát vesznek fel a hálózat egyéb fogyasztói. Árnyalva persze, ha nincs külön villanyóránk  vagy napelemünk az autótöltésre.

Környezeti hőmérséklet: az akkumulátorok kevesebb töltést tudnak felvenni alacsonyabb hőmérsékleten. A hideg időjárás jelentősen befolyásolhatja az elektromos autó töltési sebességét. Az akkumulátor hatótávolságát is befolyásolhatja.

„Minél lassabban töltöd az autódat, annál jobban jársz anyagilag!”

„Az egyik haverom azt mondta, hogy a váltakozó (AC) áramú töltés esetén törekedni kell arra, hogy minél lassabban töltsük fel az autót.”

Az akkumulátorok viselkedése, tanulmányozása külön tudomány, amelyet nem lehet egzakt, minden esetben igaz axiómákkal leírni. Nincs ilyen vagy olyan szabály, ami minden körülmény közepette jó és vitathatatlan.

Megalapozatlan állítás, a lassú töltéssel nem járunk jobban anyagilag. Nincs értelme napokig a dugaljon lógni. Az akkumulátor szempontjából teljesen mindegy, hogy 3,68 kW-os (16A) vagy 7,36 kW-os (32A) teljesítménnyel végezzük az autó töltését. Mitöbb, az áram egyenárammá alakításánál kisebb töltési teljesítménynél nagyobb a veszteség. Az autó inverterének (fedélzeti töltőnek) mindig van átalakítási vesztesége.

  • A legtöbb modellnél kb. 8-15%.

De mi okozhat egyéb energiaveszteséget a töltés során?

  • A hálózat vezetékeinek hossza, átmérője és állapota jelentősen befolyásolja a töltési veszteségeket: 4-6%
  • nagyfeszültségű akkumulátor töltési veszteség: 1-2%

Ha váltóáramról töltünk, a korábban leírtak alapján az aranyszabály az, hogy minél nagyobb teljesítménnyel töltünk, annál rövidebb a töltési folyamat, és annál kisebbek a veszteségek.

DC töltésnél (többnyire utcai gyorstöltés) átalakítási veszteséggel nem kell számolni, viszont többet kell fizetnünk érte. A legfontosabb eltérés az, hogy ebben az esetben a váltóáram egyenáramra alakítása a töltőoszlopban történik meg (hiszen a töltőoszlop is váltóáramú táplálást kap a hálózatból), így az ebből következő veszteségek nem az autóban, hanem a töltőoszlopban jelentkeznek. Emiatt a töltőbe több áram megy be, mint amennyi az átalakítás után az autóba tovább halad. Ez az egyik ok, ami miatt az egyenáramú töltőoszlopon többet kell fizetni egy kilowattóráért, mint az otthoni váltóáramú töltésért.

 

„A DC töltés (Gyorstöltés) tönkreteszi az akkumulátort.”

Az akkumulátorok tárolókapacitását nem teszi tönkre a gyorstöltés.  Nem az akkucellák töltéstároló képessége romlik el a melegtől, a nagy áramtól, és nem a villámtöltő összeesküvés titkostársaság próbálja meg a drága autód akkuját tönkre tenni, hogy minél előbb újat kelljen vegyél, hanem egyszerűen minden cellában más lesz a töltöttség szintje a sorba kötésnek köszönhetően. Romlanak a cellák közti kiegyenlítettségek.

50-100 cella van sorba kötve, és ezeket egyszerre, azonos árammal töltjük, mivel a sorba kötés miatt nem tud más árammal töltődni, mint az összes többi szomszédja. Már gyárilag is van 3% eltérés az akkuk kapacitása és belső ellenállása terén; ezt a specifikációk pontosan megadják. Általános tapasztalat, hogy az olcsóbb akkuk paraméterei jobban szórnak.

A belső ellenállás 30%-os növekedése (ami teljesen normális egy öreg cella esetében) 3,6%-kal csökkenti az akkuba jutó energiát.

A folyamatos villámtöltés (amikor lassú töltő közelébe sem engedjük az autót) rontja a cellák kiegyenlítettségét, így csökkenhet a használható tartomány.

Ha viszont 4-5 villámtöltés után beiktatunk 1-2 otthoni töltést, lehetőleg 100%-ra, akkor a BMS (Battery Managment System) szépen kiegyenlíti a cellák közti töltöttségkülönbségeket.

Márka

Model

Akkumulá-tor kapacitás

Hatótávol-ság

Töltési kapacitás

Hatótávol-ság 1 óra töltés után

Töltési idő

Töltési idő dugalj-nál

Töltési csatlakoz-ás

Fogyasztás

kWh/100km

Audi

e-tron 55

95 kWh

409 km

22kW

6:54 h

33:02 h

Type 2

 

A3 Sportback e-tron

8,8 kWh

50 km

3,7 kW

32 km

2:15 h

3:45 h

Type 2

11,4 kWh

 

Q7 e-tron quattro

17,3 kWh

56 km

7,2 kW

35 km

2,5 h

8 h

Type 2

19 kWh

BMW

i3 (60 Ah)

18,8 kWh

190 km

3,7 | 4,6 | 7,4 kW

25 | 35 | 55 km

5,5 | 4,5 | 3 h

8,5 h

Type 2

12,9 kWh

 

i3 (94 Ah)

27,2 kWh

300 km

3,7 | 11 kW

25 | 80 km

8 | 3 h

12 h

Type 2

12,6 kWh

 

i3s

27,2 kWh

280 km

3,7 | 11 kW

 25 | 80 km

 8 | 3 h

 12 h

 Type 2

 14,3 kWh

 

i8

7,1 kWh

37 km

3,7 kW

25 km

2 h

2,5 h

Type 2

11,9 kWh

 

225xe Active Tourer

7,7 kWh

41 km

3,7 kW

25 km

2 h

3 h

Type 2

11,9 kWh

 

330e Limousine

7,6 kWh

37 km

3,7 kW

25 km

2,5 h

3,5 h

Type 2

11,9 kWh

 

X5 xDrive40e

9,2 kWh

31 km

3,7 kW

25 km

2,5 h

3,5 h

Type 2

15,3 kWh

Chevrolet

Volt

10,3 kWh

85 km

4,6 kW

20 km

2,5 h

5h

Type 2

22,4 kWh

Citroen

Berlingo Electric

22,5 kWh

170 km

3,2 kW

15 km

7,5 h

10 h

Type 1

17,7 kWh

 

C-ZERO

14,5 kWh

150 km

3,7 kW

25 km

4,5 h

6,5 h

Type 1

12,6 kWh

e.Go

Life 20

14,9 kWh

121 km

3,7 kW

20 km

4 h

6,5 h

Type 2

11,9 kWh

 

Life 40

17,9 kWh

142 km

3,7 kW

20 km

5 h

8 h

Type 2

12,1 kWh

 

Life 60

23,9 kWh

184 km

3,7 kW

15 km

7 h

10,5 h

Type 2

12,5 kWh

Fisker

Karma

20 kWh

81 km

3,7 kW

17 km

6 h

9 h

Type 1

20,6 kWh

Ford

Focus Electric (since 2017) 

33,5 kWh

225 km

3,7 |4,6 | 6,6 kW

25 | 30 | 40 km

8 | 7,5 | 5,5 h

15 h

Type 1

15,9 kWh

 

Focus Electric (until 2017)

23 kWh

162 km

3,7 |4,6 | 6,6³ kW

25 | 30 | 40 km

6,5 | 5,5 | 4 h

10,5 h

Type 1

15,4 kWh

Hyundai

Kona Elektro 150 kW

64 kWh

484 km

7,2 kW

45 km

4:39 h

22:15 h

Type 2

14,3 kWh

 

Kona Elektro 100kW

42 kWh

305 km

7,2 kW

45 km

3:03 h 

14:36 h

Type 2

13,9 kWh

 

IONIQ Elektro

28 kWh

280 km

3,7 |4,6 | 6,6³ kW

30 | 35 | 55 km

8 |6,5 | 4,5 h

12,5 h

Type 2

11,5 kWh

 

IONIQ Plug-in-Hybrid

8,9 kWh

50 km

3,3 kW

n.A.

4 h

n.A.

Type 2

n.A.

Jaguar

I-PACE

90 kWh

480 km

7.2 | 50 kW

30 | 270 km

13 | 2 h

39,5 h

Type 2

21,2 kWh

Kia

Soul EV (until 2017)

27 kWh

212 km

3,7 | 4,6 | 6,6 kW

25 | 30 | 45 km

7,5 | 6 | 4,5 h

12 h

Type 1

14,7 kWh

 

Soul EV (since 2017)

30 kWh

250 km

3,7|4,6 | 6,6 kW

25| 30 | 45 km

8,5 | 7,5 | 5 h

13 h

Type 1

14,3 kWh

 

e-Niro

64 kWh

455 km*

7,2 kW

 45 km

 9:30 h

 28 h

 Type 2

 14,3 kWh

 

e-Niro

39,2 kWh

289 km*

7,2 kW

45 km

5:30 h

 17 h

 Type 2

 13,9 kWh

Mercedes-Benz

B-Klasse Sports Tourer B 250 e

28 kWh

200 km

3,7 | 11 kW

20 | 65 km

8 | 3 h

12,5 h

Type 2

16,6 kWh

 

C-Klasse C 350 e

6,2 kWh

31 km

3,7 kW

n.A.

2 h

3 h

Type 2

n.A.

 

EQC

80 kWh

450 km

7,2 kW

n.A.

11 h

35 h

Type 2

22,2 kWh

 

GLE 500 e 4Matic

8,8 kWh

30 km

2,8 kW

n.A.

3,5 h

4 h

Type 2

n.A.

 

S 500 e

8,7 kWh

33 km

3,7 kW

25 km

3 h

4 h

Type 2

13,5 kWh

 

eVito

41,4 kWh

150 km

7,2 kW

n.A.

n.A.

n.A.

Type 2

n.A.

Mitsubishi

i-MiEV

16 kWh

160 km

3,7 kW

25 km

6 h

7 h

Type 1

12,5 kWh

 

Plug-in Hybrid Outlander

12 kWh

50 km

3,7 kW

25 km

5 h

6 h

Type 1

13,4 kWh

NISSAN

Leaf (24 kWh)

24 kWh

199 km

3,3 | 4,6 | 6,6³ kW

20 | 25 | 40 km

7 | 5,5 | 4 h

11 h

Type 1

15,0 kWh

 

Leaf (30 kWh)

30 kWh

250 km

3,3 | 4,6 | 6,6³ kW

20 | 25 | 40 km

9 | 7 | 5 h

13,5 h

Type 1

15,0 kWh

 

Leaf ZE1 (40 kWh)

40 kWh

270 km

3,3 | 4,6 | 6,6³ | DC 50 kW

300 km in 40 min

4:30 h

13:54 h

Type 2

17,0 kWh

 

e-NV200 EVALIA

24 kWh

167 km

3,3 | 4,6 | 6,6³ kW

15 | 25 | 35 km

7 | 5,5 | 4 h

11 h

Type 1

16,5 kWh

Opel

Ampera

16 kWh

40 km

3,7 kW

n.A.

4,5 h

7 h

Type 1

n.A.

 

Ampera-e

60 kWh

520 km

7,4 |50 kW

150 km in 30 min an 50 kW

8,5 h

26,5 h

Type 2

14,5 kWh

Peugeot

iOn

14,5 kWh

150 km

3,7 kW

30 km

5 h

6,5 h

Type 1

14,5 kWh

 

Partner Electric

22,5 kWh

170 km

3,2 kW

15 km

7 h

10 h

Type 1

22,5 kWh

Porsche

Cayenne S E-Hybrid

10,8 kWh

36 km

3,6 | 4,6| 7,2 kW

15 | 20 | 30 km

3 | 2,5 | 2 h

5 h

Type 2

20,8 kWh

 

Panamera Turbo S E-Hybrid

14,1 kWh

50 km

3,6 | 7,2 kW

15 | 25 km

4,5 | 2 h

6,5 h

Type 2

16,2 kWh

 

Panamera Turbo S E-Hybrid Executive

14,1 kWh

50 km

3,6 | 7,2 kW

15 | 25 km

4,5 | 2 h

6,5 h

Type 2

16,2 kWh

 

Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo

14,1 kWh

51 km

3,6 | 7,2 kW

15 | 25 km

4,5 | 2 h

6,5 h

Type 2

17,6 kWh

 

Panamera 4 E-Hybrid

14,1 kWh

51 km

3,6 | 7,2 kW

15 | 25 km

4,5 | 2 h

6,5 h

Type 2

15,9 kWh

 

Panamera 4 E-Hybrid Executive

14,1 kWh

51 km

3,6 | 7,2 kW

15 | 25 km

4,5 | 2 h

6,5 h

Type 2

15,9 kWh

 

Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo

14,1 kWh

51 km

3,6 | 7,2 kW

15 | 25 km

4,5 | 2 h

6,5 h

Type 2

15,9 kWh

Renault

Fluence Z.E.

22 kWh

185 km

3,6 kW

20 km

6.5 h

10 h

Type 2

14 kWh

 

Kangoo Z.E. (until 2017)

22 kWh

170 km

3,6 kW

20 km

6.5 h

10 h

Type 1

14 kWh

 

Kangoo Z.E. 33

33 kWh

270 km

4,6 | 7,2³ kW

25 | 35 km

8.75 | 6 h

14 h

Type 2

15,2 kWh

 

Twizy 45

5,8 kWh

90 km

3,7 kW

50 km

2 h

3 h

Type 2

8,4 kWh

 

Twizy 80

6,1 kWh

100 km

3,7 kW

50 km

2 h

3 h

Type 2

8,4 kWh

 

ZOE R240

22 kWh

240 km

22 kW

180 km

1,75 h

13,5 h

Type 2

13,3 kWh

 

ZOE R90 (Z.E. 40)

41 kWh

403 km

22 kW

180 km

2,67 h

25 h

Type 2

13,3 kWh

 

ZOE Q90 (Z.E. 40)

41 kWh

370 km

22 kW

165 km

2,67 h

25 h

Type 2

14,6 kWh

smart

fortwo electric drive (until 2016)

17,6 kWh

150 km

3,3 | 22 kW

20 | 160 km

6 | 1 h

8 h

Type 2

15,1 kWh

 

EQ fortwo electric drive

17,6 kWh

160 km

4,6 | 22 kW

30 | 160 km

4 | 1 h

8 h

Type 2

13-13,5 kWh

 

EQ cabrio electric drive

17,6 kWh

160 km

4,6 | 22 kW

30 | 160 km

4 | 1 h

8 h

Type 2

13-13,5 kWh

 

EQ forfour electric drive

17,6 kWh

150 km

4,6 | 22 kW

30 | 160 km

4 | 1 h

8 h

Type 2

13,1 kWh

Tesla

Model S 70D

70 kWh

470 km

11 | 16,5 kW

40 | 65 km

7 | 4,5 h

31 h

Type 2

20 kWh

 

Model S 75D

75 kWh

490 km

11 | 16,5 kW

40 | 65 km

7,5 | 5 h

33 h

Type 2

21 kWh

 

Model S 90D

90 kWh

550 km

11 | 16,5 kW

40 | 65 km

8,5 | 6 h

40 h

Type 2

21 kWh

 

Model S 100D

100 kWh

632 km

11 | 16,5 kW

65 km

9,5 | 6,5 h

45 h

Type 2

21 kWh

 

Model S P100D

100 kWh

613 km

11 | 16,5 kW

65 km

9,5 | 6,5 h

45 h

Type 2

21 kWh

 

Model X 75D

75 kWh

417 km

11 | 16,5 kW

40 | 65 km

7 | 5 h

33 h

Type 2

20,8 kWh

 

Model X 90D

90 kWh

489 km

11 | 16,5 kW

40 | 65 km

8,5 | 6 h

40 h

Type 2

20,8 kWh

 

Model X 100D

100 kWh

565 km

16,5 kW

70 km

6,5 h

45 h

Type 2

20,8 kWh

 

Model X P100D

100 kWh

542 km

16,5 kW

70 km

6,5 h

45 h

Type 2

22,6 kWh

 

Model 3

75 kWh

499 km

11 kW

 

7.5 h

35 h

Type 2

14.1 kWh

Toyota

Prius Plug-In Hybrid(until 2016)

4,4 kWh

25 km

2,8 kW

n.A.

1,5 h

2,5 h

Type 1

5,2 kWh

 

Prius Plug-In Hybrid

8,8 kWh

50 km

3,7 kW

25 km

2 h

3 h

Type 2

7,2 kWh

Volkswagen

e-up!

18,7 kWh

160 km

3,6 kW

25 km

6 h

9 h

Type 2

11,7 kWh

 

e-Golf(until 2016)

24,2 kWh

190 km

3,6 kW

30 km

7 h

11 h

Type 2

12,7 kWh

 

e-Golf

35,8 kWh

300 km

7,2 kW

60 km

5 h

16 h

Type 2

12,7 kWh

 

Golf GTE

8,7 kWh

45-50 km

3,6 kW

25 km

2.25 h

3.75 h

Type 2

11,4-12 kWh

 

Passat Limousine GTE

9,9 kWh

50 km

3,6 kW

25 km

3 h

5 h

Type 2

12.2-12.7 kWh

 

e-Crafter

35,8 kWh

173 km

4,6 | 7,2 kW

20 | 30 km

8 | 5,5 h

16 h

Type 2

21,5 kWh

Volvo

C30 Electric

24 kWh

163 km

22 kW

120 km

1,5 h

11 h

Type 2

17.5 kWh

 

V60 Plug-In Hybrid

12 kWh

50 km

3,6 kW

16,5 km

3,5 h

4,5 h

Type 2

21.7 kWh

 

XC90 Plug-In Hybrid

9,2 kWh

43 km

3,6 kW

15 km

2,5 h

4,5 h

Type 2

18.2 kWh

 

Hasznos tartalmak a témában

BLOG

Elektromos VS Hagyományos motor

Elektromos kontra belsőégésű motor   Sok autótulajdonos számára nehéz döntés, hogy elektromos vagy hagyományos üzemanyaggal működő autót vásároljon.

Minőségpolitikánk

MINŐSÉG VÁLLALÁSA AZ ÉPÍTŐIPARBAN

Az építőiparban a jó hírnév és a bizalom a vállalkozás fejlődésének és növekedésének sarkalatos pontja, ezért mindig a legjobb tudásunk szerint járunk el a kivitelezéseink folyamán, a szabványokat, a megvalósíthatóságot és a partnereink érdekeit szem előtt tartva.

A minőségpolitikánk gondoskodik arról, hogy a helyes dolgokat megfelelő módon is csináljuk, míg a műszaki minőség-ellenőrzés arra irányul, hogy az elvégzett feladatok eredményei megfeleljenek a meghatározott szabványoknak.

A megfelelő végeredmény érdekében árainkat a szabvány minőségi követelmény szintjéhez kötjük. Nem célunk minden munkát elvállalni. Célunk a megfelelő idő alatt, piaci nívót képviselni. 

Árainkat a munka összetettsége, mérete, a rendelkezésre álló idő és a munkakörülmények összeségének ismeretében kalkuláljuk ki. Nem célunk a legolcsóbbnak lenni. Célunk az Ön sikere.

Számunkra fonatosak az emberi értékek, az empatikus de következetes hozzáállás.

Hisszük, ha jól bánunk a partnereinkkel, ugyan ezt várhatjuk tőlük.

 

Cégnév: Tall Tech Épületvillamosság Kft.
Székhely: H-1221 Budapest, Kerékgyártó út 6.
Ügyvezető: Tall Péter
Adószám: 32483741-2-43
Telefon: +36 30 645 52 88
E-mail: info@talltech.hu

Linkek

Jogi tartalmak

Partnereink

Világítási megoldásokhoz ajánljuk:

Hírlevél

Hozzájárulás(Kötelező)

+36 30 645 52 88

Hívj 08-18-ig (H-P)

info@talltech.hu

Írj és válaszolunk

Budapest

és környéke (20 km)

Készítette: BGPRO Agency    

talltech.hu | Minden jog fenntartva